Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Poka¿ wszystkie komentarzeV-Strom, SV-650, Gladius - je¼dzi³em wszystkimi. Wniosek: nie rozumiem zachwytów tu i ówdzie. Zalety: dwie w przypadku SV-650: niez³y wygl±d, lekki. Wady wszystkich: agrarny, s³aby silnik w klimacie maszyn rolniczych; super-têpe, drewniane hamulce. Nie wiem co przemawia za zakupem takowych w porownaniu np. ze Street Triplem?
OdpowiedzSilnik wymienionych sprzêtów to przebój, a praca skrzyni i sprzêg³a - poezja. I taka jest przyjemna prawda o Gladiusie czy V-Stromie.
OdpowiedzLito¶ci...to chyba w poównaniu z gs500...
OdpowiedzS³aby silnik w klimacie maszyn rolniczych? Jeste¶ pewien, ¿e je¼dzi³e¶ nimi ?:)
OdpowiedzRaczej tak realistycznych snów nie mam a by³o to przykre do¶wiadczenie... Bardzo podobny do dwucylindrowych rzedowych BMW - dla mnie tragedia. Bior±c pod uwagê, ¿e ludzie bior± kredyt lu bleasing, ¿eby kupiæ nowy za ponad 30 tys. to nie wiem co przemawia np. za Gladiusem w porownnaiu do Street Triple czy Horneta.
Odpowiedzzgadza siê -silnik sprawia wra¿enie mocnego na pocz±tku,od do³u,potem przy próbie przyspieszania czujemy niedobory mocy(przy je¼dzie we dwoje).pocz±tkowo by³em pe³en respektu-mia³em wra¿enie ,¿e ponownie jadê Crossrunnerem,ale potem entuzjazm przygas³ przy wysokich prêdko¶ciach np.150 km/h sprzêt wydawa³ siê niestabilny przy lekkim bocznym wietrze. plusy to b.dobrze dzia³aj±ce sprzêg³o i precyzyjna skrzynia biegów oraz b.dobra kanapa ale to mam tak¿e w moim Transalpie w którym najpowa¿niejsz± usterk± (jedyn±) by³a jak dot±d przepalona tylna ¿arówka.
OdpowiedzParafrazuj±c co by¶ wybra³ Street-a czy Hornet-a ? I dlaczego?
Odpowiedzstreeta, szczegolnie w wersji R - boskie hamulce (po przesiadce z innych nakedow wdusisz za mocno i .... niedowierzanie na twarzy ze opony tak bardzo mog± piszczeæ) i sportowy twardy zawias; silnik tez lepszy niz w hondzie ale tu roznica mniejsza. Mysle ze street triple R to najlepszy naked na rynku w tym zakresie cenowym i nie tylko. Lepsza mo¿e byæ nowa aprilia tuono v4 i tegoroczny spedt triple R ale tymi cudeñkami nie jezdzilem.
OdpowiedzOd kiedy turystyczne enduro ma miec twardy zawias??? Porownujesz maszyny do calkowicie odmiennych celow
OdpowiedzPialem tak¿e o kupnie Gladiusa, gdyby kto¶ chcia³ a moje porownanie dotyczylo horneta i street tripla, na pro¶be innej osoby (czytamy dok³adnie)
Odpowiedzró¿nica 1/5 ceny?
Odpowiedz